Koszyk

Darmowa dostawa dla wszystkich zamówień krajowych powyżej 300 zł

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Jak mogę złożyć zamówienie?

Jeśli chcesz złożyć zamówienie wejdź w kategorię, która Cię interesuje, wybierz produkt oraz wariant kolorystyczny i dodaj produkt do koszyka. Kliknij “Zobacz koszyk” następnie “Przejdź do płatności”, uzupełnij wymagane dane w formularzu oraz opłać zamówienie.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Cashbill – po wybraniu tej metody, strona przekieruje Cię do systemu płatności cashbill.com, gdzie możesz opłacić swoje zamówienie. 

BLIK – po wybraniu tej metody, strona przekieruje Cię do systemu płatności BLIK, gdzie możesz opłacić swoje zamówienie wygenerowanym kodem BLIK.

Przelew bankowy – możesz dokonać płatności tradycyjnym przelewem na dane:
Agata Grochla
ul. Sarnowska 4, 44-180 Toszek
ING Bank S.A.
Numer konta: 85 1050 1403 1000 0097 4128 5580

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Złożone zamówienia realizujemy (szyjemy) maksymalnie do 5 dni roboczych. Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt, mamy na stanie, zamówienie zostanie przygotowane do wysyłki w ciągu 24 godzin.

Jaki jest czas dostawy zamówienia?

Czas dostawy zależy od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy.
Kurier – 1 do 2 dni roboczych.
Paczkomat – 1 do 3 dni roboczych.
Paczki międzynarodowe – 2 do 14 dni roboczych.

Czas realizacji dostawy zamówienia może wydłużyć się z przyczyn leżących po stronie przewoźnika, np. w okresie świątecznym.

Czy mogę poprosić o zapakowanie produktu na prezent?

Każdy nasz produkt jest pakowany na prezent. Dbamy o to, by już od momentu otrzymania paczki, sprawiać naszym klientkom radość. 

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Jeżeli złożyłaś/eś zamówienie z logowaniem, zaloguj się na naszej stronie, wejdź w zakładkę „KONTO”, następnie wejdź w „ZAMÓWIENIA”. Możesz sprawdzić tam status swojego zamówienia.

Jeżeli złożyłeś zamówienie bez logowania, sprawdź swoją skrzynkę mailową. Otrzymałaś/eś tam informacje o wysłaniu zamówienia, gdzie znajdziesz link do śledzenia przesyłki. Dzięki niemu zlokalizujesz swoje zamówienie.

Czy dostanę fakturę VAT do zamówienia?

Tak, jeśli składając zamówienie została zaznaczona opcja “FAKTURA VAT”. W przeciwnym razie, do Twojego zamówienia zostanie wystawiony paragon fiskalny.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, po wcześniejszym złożeniu i opłaceniu zamówienia przez stronę internetową, można odebrać zamówienie osobiście w Toszku.

Co mam zrobić jeśli produkt, który chcę kupić, jest aktualnie niedostępny?

W takiej sytuacji napisz do nas maila na adres: kontakt@radosa.pl, damy Ci znać, co możemy w tej sytuacji zrobić.

W jaki sposób mogę spersonalizować swoje zamówienie?

Swoje zamówienie możesz spersonalizować haftem za dodatkową opłatą. Cena haftu zależy od jego wielkości i stopnia skomplikowania. Możemy wykonać haft na podstawie Twojej grafiki lub wykonać taką grafikę na podstawie Twojego opisu. Jeśli jesteś zainteresowana/y personalizacją swojego zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@radosa.pl, opisując personalizację, którą chcesz wykonać.

Jak mogę zwrócić zamówienie?

Produkty (poza produktami personalizowanymi) można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Wypełnij formularz zwrotu i załącz go do zwracanego zamówienia.

Jeśli to możliwe, zapakuj je w oryginalne opakowanie i odeślij na adres:
Agata Grochla
ul. Sarnowska 4
44-180 Toszek

UWAGA! Przesyłki wysyłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą przez nas odbierane.

Po jakim czasie otrzymam pieniądze za zwrot zamówienia?

W momencie otrzymania zwrotu zamówienia, produkt przechodzi przez proces weryfikacji. Jeśli jest jest on w stanie nienaruszonym i nic nie wskazuje na użytkowanie, wysyłamy przelew do Klienta. Realizacja przelewu trwa maksymalnie do 5 dni roboczych.

Czasami zdarzają się jednak problemy po stronie operatora płatności. Jeśli nie otrzymałeś zwrotu płatności skontaktuj się z nami kontakt@radosa.pl.

Kto ponosi koszt przesyłki za zwrócone zamówienie?

Klient zwraca zamówienia na swój koszt.

Czy mogę zwrócić tylko część zamówienia?

Tak, możesz dokonać zwrotu części zamówienia. Procedura jest taka sama jak przy zwrocie całego zamówienia. Koszty przesyłki są po stronie klienta.

Co zrobić, gdy otrzymany towar jest wadliwy lub uszkodzony?

W przypadku otrzymania wadliwego lub błędnego produktu, skontaktuj się z nami mailowo kontakt@radosa.pl.

Czy otrzymam zwrot kosztów wysyłki zamówienia?

W przypadku zwrotu całego zamówienia, zwracamy również koszty wysyłki poniesione przy składaniu zamówienia.

Czy mogę dokonać wymiany zamówienia?

Tak, dokonaj proszę zwrotu zamówienia (proces jest opisany wyżej) i złóż zamówienie na produkt, który Cię interesuje.

Czy mogę wymienić tylko część zamówienia?

Tak, procedura jest taka sama jak przy wymianie całego zamówienia. Zwróć produkt, który chcesz wymienić i złóż zamówienie na produkt, który Cię interesuje.

Czy mogę wymienić produkt zakupiony w promocyjnej cenie bez dopłaty?

Wymiana produktów wymaga wcześniejszego ich zwrócenia i dokonania nowego zamówienia. Jeżeli w tym czasie promocja się zakończy towar można zakupić w cenie regularnej.

Gdzie produkowane są Radosne produkty?

Wszystkie produkty są szyte w Polsce, w naszej pracowni krawieckiej w Toszku.

Jak dbać o produkty?

To zależy z jakiego materiału uszyty jest produkt. Przy każdym produkcie znajdziesz informację o tym, jak dbać o dany produkt.

Jak mogę się z Wami skontaktować?

Możesz się z nami skontaktować:
mailowo: kontakt@radosa.pl
Poprzez Instagram lub Facebook