PYTANIA I ODPOWIEDZI
Jeśli chcesz złożyć zamówienie wejdź w kategorię, która Cię interesuje, wybierz produkt oraz wariant kolorystyczny i dodaj produkt do koszyka. Kliknij “Zobacz koszyk” następnie “Przejdź do płatności”, uzupełnij wymagane dane w formularzu oraz opłać zamówienie.
Cashbill – po wybraniu tej metody, strona przekieruje Cię do systemu płatności cashbill.com, gdzie możesz opłacić swoje zamówienie.
BLIK – po wybraniu tej metody, strona przekieruje Cię do systemu płatności BLIK, gdzie możesz opłacić swoje zamówienie wygenerowanym kodem BLIK.
Przelew bankowy – możesz dokonać płatności tradycyjnym przelewem na dane:
Agata Grochla
ul. Sarnowska 4, 44-180 Toszek
ING Bank S.A.
Numer konta: 85 1050 1403 1000 0097 4128 5580
Złożone zamówienia realizujemy (szyjemy) maksymalnie do 5 dni roboczych. Jeśli zamówiony przez Ciebie produkt, mamy na stanie, zamówienie zostanie przygotowane do wysyłki w ciągu 24 godzin.
Czas dostawy zależy od wybranego przez Ciebie sposobu dostawy.
Kurier – 1 do 2 dni roboczych.
Paczkomat – 1 do 3 dni roboczych.
Paczki międzynarodowe – 2 do 14 dni roboczych.
Czas realizacji dostawy zamówienia może wydłużyć się z przyczyn leżących po stronie przewoźnika, np. w okresie świątecznym.
Każdy nasz produkt jest pakowany na prezent. Dbamy o to, by już od momentu otrzymania paczki, sprawiać naszym klientkom radość.
Jeżeli złożyłaś/eś zamówienie z logowaniem, zaloguj się na naszej stronie, wejdź w zakładkę „KONTO”, następnie wejdź w „ZAMÓWIENIA”. Możesz sprawdzić tam status swojego zamówienia.
Jeżeli złożyłeś zamówienie bez logowania, sprawdź swoją skrzynkę mailową. Otrzymałaś/eś tam informacje o wysłaniu zamówienia, gdzie znajdziesz link do śledzenia przesyłki. Dzięki niemu zlokalizujesz swoje zamówienie.
Tak, jeśli składając zamówienie została zaznaczona opcja “FAKTURA VAT”. W przeciwnym razie, do Twojego zamówienia zostanie wystawiony paragon fiskalny.
Tak, po wcześniejszym złożeniu i opłaceniu zamówienia przez stronę internetową, można odebrać zamówienie osobiście w Toszku.
W takiej sytuacji napisz do nas maila na adres: kontakt@radosa.pl, damy Ci znać, co możemy w tej sytuacji zrobić.
Swoje zamówienie możesz spersonalizować haftem za dodatkową opłatą. Cena haftu zależy od jego wielkości i stopnia skomplikowania. Możemy wykonać haft na podstawie Twojej grafiki lub wykonać taką grafikę na podstawie Twojego opisu. Jeśli jesteś zainteresowana/y personalizacją swojego zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@radosa.pl, opisując personalizację, którą chcesz wykonać.
Produkty (poza produktami personalizowanymi) można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Wypełnij formularz zwrotu i załącz go do zwracanego zamówienia.
Jeśli to możliwe, zapakuj je w oryginalne opakowanie i odeślij na adres:
Agata Grochla
ul. Sarnowska 4
44-180 Toszek
UWAGA! Przesyłki wysyłane za pobraniem (na koszt sklepu) nie będą przez nas odbierane.
W momencie otrzymania zwrotu zamówienia, produkt przechodzi przez proces weryfikacji. Jeśli jest jest on w stanie nienaruszonym i nic nie wskazuje na użytkowanie, wysyłamy przelew do Klienta. Realizacja przelewu trwa maksymalnie do 5 dni roboczych.
Czasami zdarzają się jednak problemy po stronie operatora płatności. Jeśli nie otrzymałeś zwrotu płatności skontaktuj się z nami kontakt@radosa.pl.
Klient zwraca zamówienia na swój koszt.
Tak, możesz dokonać zwrotu części zamówienia. Procedura jest taka sama jak przy zwrocie całego zamówienia. Koszty przesyłki są po stronie klienta.
W przypadku otrzymania wadliwego lub błędnego produktu, skontaktuj się z nami mailowo kontakt@radosa.pl.
W przypadku zwrotu całego zamówienia, zwracamy również koszty wysyłki poniesione przy składaniu zamówienia.
Tak, dokonaj proszę zwrotu zamówienia (proces jest opisany wyżej) i złóż zamówienie na produkt, który Cię interesuje.
Tak, procedura jest taka sama jak przy wymianie całego zamówienia. Zwróć produkt, który chcesz wymienić i złóż zamówienie na produkt, który Cię interesuje.
Wymiana produktów wymaga wcześniejszego ich zwrócenia i dokonania nowego zamówienia. Jeżeli w tym czasie promocja się zakończy towar można zakupić w cenie regularnej.
Wszystkie produkty są szyte w Polsce, w naszej pracowni krawieckiej w Toszku.
To zależy z jakiego materiału uszyty jest produkt. Przy każdym produkcie znajdziesz informację o tym, jak dbać o dany produkt.
Możesz się z nami skontaktować:
mailowo: kontakt@radosa.pl
Poprzez Instagram lub Facebook